weekend

Oj oj. Vilken helg. Helt underbar. Gårdagen var en av de bättre dagarna på mycket länge. Började med att hälsa på Matilda och William. Vi kollade på bilder från när vi var i Göteborg förra sommaren. Sen gick vi för att pröva nya stationsfiket. Där mötte vi upp Tildas bror och en kompis till han.Sedan anslöt sig även Kalle och Emelie till sällskapet. Efter det var det dags för fem-kampen i parken. Kan väl säga att vi öppnade bra men avslutat katastrofalt. Efter tre grenar ledde vi över de andra fyra lagen. Efter fem låg vi sist.

Efter femkampen for jag till Malin för lite förfest. Det var helt kanon. Min kusin var där och förgyllde med lite trubadurvisor. Mycket uppskattat. Efter detta drog de flesta ner till Sveaparken och öltältet. Otroligt mycket folk i ett enligt mig för litet område. Men kul var det. Trist bara att de låg på gräsmattan. Undrar hur många som har fått slänga sina skor idag när de vaknat upp och sett dem. Det var rena lervällingen där nere.

Kvällens bäsa. Helt klart förfesten. Inte helt otippat.




Kommentarer
Postat av: Matilda

tack för en galet bra helg :)

2009-06-14 @ 15:10:47
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: Jimma

Det är jag som ska tacka :)

2009-06-14 @ 15:16:12
URL: http://dingjimworld.blogg.se/
Postat av: Linn

Håller med, kvällens bästa var förfesten på bergsgatan :)

2009-06-14 @ 15:32:43
URL: http://petterssonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0