solen?

Sovmorgon var det ja. Vaknade precis nyss. Så jag får väl glatt konstatera att jag lyckades relativt bra iaf.

Vart en bra kväll igår. Jag var på Landic s lilla firmafest/förfest innan vi gick ner på violentorget till öltältet där centerfield(gamla fejk) spelade.  En kille på landic hade lyckats få tag på en gammal jukebox, så den gick het hela förfesten. Många klassiker blev det. Med bla. Lynard Skynard, Elvis, Mötley och många fler.

Efter en stund i öltältet begav jag mig upp mot punkthusen och Petras lya för att besöka vänner. Väl där vart det några låtar till singstars och lite snack med folket. Kul det var länge sen jag träffade alla.

Kvällens bästa var ju som alltid förfesten.

Nu ska jag försöka luska ut när femkampen drar igång. Det var många bud igår. En sa 15, en sa 15.15 en sa 16 och en 17. Jag tror jag ringer chefen och kollar upp det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0