dance, dance, dance

Kan vi inte skjuta upp midsommar en helg. Det ska tydligen bli finfint väder nästa vecka.

Har inte gjort mycket utav värde denna kväll. Ganska skönt att bara ta det lugnt också. Men känner att det finns en del att ta tag i som man skulle kunna ha gjort. Som man borde ha gjort.

Vet att det är lite trist med så lite bilder här i bloggen. Jag håller på att kika efter kamera nu. Eller så blir det mobil med bra kamera i. Är inte den som plåtar så mycket i alla fall. Men skulle vara kul att ta några ibland. Som när buffalo-tjejen gled förbi. Håll till godo så länge så kommer de mer bilder snart. Vill bara få klart med flytt och så först.

Måste ju köpa en nyare bil också. Eller måste är kanske fel ord. Men jag är trött på min nu. Det är en hel del på den som måste fixas. Har inte lust att lägga pengar på den. Så det får bli en nyare i stället. Det blir också efter flytten.

Undrar om jag ska göra en Jompe med min då. Åka till skroten och lämna in för att sedan gå hem.

Skulle kännas värdigt på nåt sätt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haka till P&L! :) Där blir det fint väder:)

2009-06-16 @ 08:09:02
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: Jompe

HAHA göra en Jompe. Det är ju det enda rätta egentligen!!

2009-06-16 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0