djungel

Hos Tilda och Kvarna. Gick förbi sveaparken på vägen hit. Det var  fullt drag med volleyboll och andra aktivteter. Bra jobbat må jag säga. En kopp kaffe var har vi nu hunnit fåt i oss. William ska ill älleforsnäs och hjälpa far sin med lite arbete jag och Tilda ska ner och testa na fiket på stationen.
Jagvar där förut för att kolla så att  det var öppet.

Incident
Då jag klev in i stationshuset möttes jag av en massiv röklukt, jag tittade mig omkring och såg en 80+ tant som satt och blossade på sin lilla pinne. I stationshuset! Jag sa vänligt men bestämmt åt henne att det minsann är allmänt förbud att röka inomhus på effentliga platser i sverige. För visst är det väl det? 

Nu. Stationsfiket. 



I sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0