strejk

Jag är trött. Så trött.

Gick en 18 hålare idag. Har haft bättre dagar där ute på Norrtorp.

Kom hem för en timme sen, lite drygt. Sprang ner i tvättstugan för att hämta tvätten. Som jag nu har vikt och hängt på galge.

Känns som att stress har varit ledordet för denna dag. Mycket småjobb och då blir det mycket farande för att hinna med allt. Men nu är det endast morgondagen kvar innan det blir lite välbehövlig vila.

Till Jonte redan imorgon för att kunna komma iväg tidigt till Vingåker på fredag och förbereda mat och dylikt. Sen spelar ju Sverige 1600. Det bör ingen missa.

Chock när jag läste att 1000apor lägger ner. Så jäkla tråkigt. Hoppas att de dyker upp något nytt snart igen med bröderna Schulman.

Här skulle det komma en bild. Men blogg.se strejkar. Hoppas det är en engångsföreteelse

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Förlåt att jag bara försvann på msn. Skulle bara ner till macken, men sen kom min sambo hem så hamnade vi vid köksbordet och snackade. Vi tar igen det efter helgen :) Ha det underbart på midsommarafton! :) Puss

2009-06-17 @ 23:25:49
Postat av: Matilda

Haha jag tänkte på dig när jag läste om 1000apor. hade för mig att du följde den stenhårt :)

2009-06-18 @ 07:13:03
URL: http://pimmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0