schnygg

Idag, var en av de lugnare dagarna på länge, på jobbet. Inte mycket att göra för tillfället. Undrar om man ska börja oroa sig för varsel, eller uppsägningar eller annan skit.
Äh! Jag tänker faktiskt inte lägga någon tid överhuvud taget. Jag vet att skulle det ske så skulle jag hitta nåt nytt. Så länge jag vet att jag inte skulle få sluta för att jag gör ett dåligt jobb så kan jag inte fundera på det. Och som sagt. Skulle det bli så, så vet jag att det löser sig i alla fall.
Förhoppningsvis är det bara en liten nedperiod nu innan semestern för folk drar igång.
Jag gör ju likadant själv. Sparar så mycket som möjligt inför semestern. Så gör väl de flesta?
Lite tråkigt för sommarjobbaren vi hade på firman bara. Helt plötsligt fick han packa alla sina grejer så fick jag skjutsa hem honom. Kändes jäkligt jobbigt. Men är det sämre med jobb så är det. Nästa gång är det kanske jag som får packa.

För övrigt så är det bara 4 dagars vecka denna vecka igen. Mycket skönt. På fredag sticker jag, david och Henke till Åland. Vi har hyrt stuga på östra sidan, i åländska skärgården. Ska bli himla skönt att komma dit och slappna av. Med lite, fiske, grill och bastu kan det ju inte misslyckas.

Smickrande bild de har på en på firmans hemsida.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0