plan b

Schemat för denna vecka är lite difust. Jag har haft tvättstugan idag vilket gjort att man blokerats från att följa med på diverse evenmang. Men jag kunde inte låta bli att tvätta idag. Det hade vart ett berg om jag hade flyttat det till nästa vecka. Imorgon har jag lovat att göra lite kvällsarbete så då går hela kvällen åt till det. Plus lite extra i kassan.
Onsdag är det fika i malmköping. Ska bli väldigt trevligt. Länge sen jag var där nu. Malmköping är trevligt. Det påminner mig om högstadietiden då man var ung, och på jakt efter nya äventyr i vardagen. Många goa minnen. Sen fotbollen. Så trist att jag inte fick chansen att plocka upp den igen. Många andra glada minnen från den tiden. Även mindre glada. Men de förtränger man ju gärna. Men det ska bli härligt att komma dit och andas den luften igen.
Torsdagen är egentligen den dag jag har helt oplanerad denna vecka. Kanske hinns det med en lite runda på banan då.
Fredag ska vi basta och grilla med jobbet. Vi blir i princip fullt manskap. Nice av de som har semester att hänga med på en sån grej. Lördag har jag lite olika alternativ. Kanske det, kanske det eller kanske det.

Ungefär så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0