femkamp

Till skillnad mot förra veckan så känns det som att denna vecka kommer att gå ruskigt fort. Redan onsdag imorgon. Mycket att göra på jobbet igen. Då går tiden fort och att man är på en trevlig arbetsplats gör ju sitt till. Är på och biblioteket och gör lite datajobb. Jättetrevlig personal. Precis så man vill bli bemött på sina arbeten. Eloge.

På lördag ska jag och tre personer till från jobbet representera firman i en femkamp i sveaparken. En av grenarna ska tydligen vara sängbäddning. Känner att det inte är min starkaste gren. Hoppas jag får bistå med mina skills i någon annan gren.

Kommentarer
Postat av: Emelie

det ska bli mkt roligt att se

2009-06-11 @ 19:37:21
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0