den som är den

Snyggt Sverige! Mycket underhållande match.

Idag har jag vart och hälsat på mor min. De har hyrt nån liten stuga på landet, mitt i ingenting. Jag var där för att kika vad de lyckats komma över. Dels. Sen för att att äta lite god husmans. Det är inte ofta det händer nu för tiden. Tråkigt att man inte tar sig tid att göra riktig mat. Men det är ju så tråkigt att laga till sig själv var eviga dag. Då hamnar man lätt i idealmakaronernas grepp.

Hoppas det fina vädret som kommit, håller i sig nu över midsommar.

Midsommar ja. Det blir till att fara till Vingåker. Eller någonstans i närheten i alla fall. Hoppas på en trevlig tillställning.

Undrar om det kommer någon trubadur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0