come on bloom

Nu har vi skrubbat potatis, ordnat med sill och nubbe. Allt är som det ska.

Jonte i duschen nu. Han fick börja. Han är som en flicka när han ska hålla på och välja kläder, fixa frisyr, makeup osv. Det tar seriöst två timmar för honom att göra sig klar. Fåfäng som få.

Vad tror vi om matchen då. Jag tror att Sverige tar och det efter briljant barcaspel. Kortpass och finurliga lösningar kommer att resultera i ett slutresultat som är 3-1. Berg 2 och Wernbloom knoppar en på hörna. Wernbloom är förövrigt grym på mittfältet. Enormt jobb sist. Han ska tydligen psyka Ballotelli ikväll. AB påstår att han är skadad. Jag tror mest att det är lite utav ett psykolgiskt spel från italiens sida. Jag skulle nästan hellre se att han spelar. Lyckas Wernis psyka honom är det som att spela mot ett lag med en man mindre. Det skulle alltså gynna Sverige. 3-1 alltså.  

Misstänker att merparten av er som läser bloggen inte bryr er ett skit om fotbollen.

Men det gör jag. Jag myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0