blow

Kom just från Sparre. Åkte dit direkt efter att jag kom hem från Eskilstuna. Har bott hos David och Elin sen förra söndagen och kom alltså hem idag. Det har vart en grymt skön vecka. Mycket Mälaren blev det, alla dagar sen i måndags har vi vart ute. Skön avslutning på denna härliga vecka vart det igårkväll. Satt på Nybrons uteservering hela kvällen lång. Mycket trevligt må jag säga.
Så idag vände jag åter skutan mot Flen för ett kortvarigt besök innan jag for vidare till Sparreholm, till huset. Där träffade jag världens finaste Stella som verkligen börjar växa till sig. Det märks verkligen att hon utvecklat sina sinnen, hon är liksom med mycket mer nu än vad hon varit förr. Nu tittar hon på en när man pratar med henne. Hon förstår ju givetvis inget av vad man säger. Men ändå tror jag att hon förstår att det är henne mean pratar med.

Nu är det Blow på 3an. Den har fått en femma på tv.nu. Ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0