i Stockholm

Det är skönt att va tillbaka. Som Winnebäck sjunger i låten I stockholm är en rad som man kanske skulle önska att man tycker passar in på en själv. Men det är nog den raden som passar in sämst på mig just nu. Så pass är det. I morse var det dock lättare att kliva upp ur sängen. Ovanligt lätt för att vara en tisdag. Som för mig är den värsta dagen i veckan. Kan inte riktgit peka på exakt vad det är som gör denna dag så vedervärdig.

Nyss satt igång två maskiner tvätt. Nu väntar jag bara på att få hänga den på tork. Sen blir det golf för hela slanten. Idag liksom imorgon.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Givetvis blåbär med mjölk! Jag har kanske ätit liter blåbär senaste veckan, så jag tänkte vara lite kreativ och hitta på något nytt bara! =)

2009-08-04 @ 19:03:14
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0